Bfme 2 Cd Key Fixer indir (Kullanımı Resimli Anlatım)

bfme 2
Bfme 2'de Defeated Sorunu yaşayanlar veya oyunun cd keyini oyunu silip tekrar kurmadan kısa yolla değiştirmek isteyenler için en iyi ve tek program Bfme 2 CD Key Fixer'dir.






Sizler sorun yaşamayın diye nasıl yapıldığını kendi çektiğim resimler ile size anlatacağım. Anlaması ve yapması böylece çok kolay olacaktır. Aşama aşama aşağıdakileri uygulayın.
---------------------
Cd Key Fixer Kullanımı Resimli Anlatım:

1) Dosyayı rardan çıkardıktan sonra BFME2'nin yüklü olduğu klasöre açın ve cd key fixer'i çalıştırın. Altta, ortadaki butona basın.


cd key fixer kullanımı resimli anlatım
2) Üstteki butona basın.


cd key fixer kullanımı resimli anlatım
3) 1 rakamı ile numaralandırılan yerden istediğiniz rastgele birini seçin daha sonra sırasıyla 2,3,4,5 rakamlarıyla gösterilen yolu takip edin. (Not: Üstte yazan key ile altta yazanın aynı olması gerekir.)


cd key fixer kullanımı resimli anlatım
4) Son olarak da sağ alttaki butona basın ve oyuna girin. İyi oyunlar dilerim.


cd key fixer kullanımı resimli anlatım

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. oyunu silip yüklersek sorun gidermi bida program indirmeye gerek varmı

    YanıtlaSil
  2. sadece reklamlara yönlendiriyor. kimse tıklamasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link düzgün efendim. "Programı indirmek için buraya tıklayınız." yazısına tıklayınız.

      Sil