Bfme 2 Osmanlı Mod indir

Bfme 2 Osmanlı Mod

   Bfme 2 Osmanlı Mod, Bfme 2 oyununu tam biz Türklerin yapımıymış gibi bir hale getiriyor. Bu muhteşem mod ecdadımız olan Osmanlı'yı bize yaşatmak için gönüllü elemanlardan oluşan bir grup tarafından yapılmıştır. Sevgi ve saygıyı sonuna kadar hak eden yapımcılara şükranlarımızı sunuyoruz. 




Kurulum:

   Osmanlı Mod'un kurulumu oldukça basittir. İndirdiğiniz rarın içinden gerekli klasörü çıkartın. Daha sonra klasörün içindeki OsmanliMod_yükle.exe ye tıklayarak kurulumu başlatın. İleri tuşlarına bastıktan sonra birkaç dakika içerisinde Osmanlı Mod oynanabilir hale gelecektir. İyi oyunlar dileriz.

İNDİRMEK İÇİN BURAYA TIKLAYINIZ.


Kurulum için yapmanız gereken adımlar aşağıda tarafımdan anlatılmıştır.

NOT: Aşağıda oyun içerisinden ve oyun hakkında birçok resim vardır. İnceleyebilirsiniz.

BFME 2 OSMANLI MOD KURULUM RESİMLİ ANLATIM:

Bfme 2 Osmanlı Mod Kurulum

Bfme 2 Osmanlı Mod Kurulum


OSMANLI KAHRAMANLARI:

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

HAÇLI KAHRAMANLARI:

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

OSMANLI BÜYÜLERİ:

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

OSMANLI VE HAÇLI BİRİMLERİ:

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

GENEL RESİMLER:

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Bfme 2 Osmanlı Mod

Yorum Gönder

11 Yorumlar

  1. hocam bunun 1.06 için olanını paylaşabilirmisin hiç bir yerde bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.06'da da çalışıyor olması lazım. Denedin mi buradan indirip? Dosyayı bizzat ben yükledim çünkü internete yani sorun çıkmaması lazım. Sen bir dene olmazsa tekrar yaz bir hal çaresine bakarız evladım. Sağlıcakla kalasın :)

      Sil
  2. herseyi dogru yapıyorum oyuna tıkladıgımda error veriyor

    YanıtlaSil
  3. herseyi dogru yapıyorum oyuna tıkladıgımda error veriyor

    YanıtlaSil
  4. grafikler düşük mü olcak

    YanıtlaSil
  5. grafikler düşük mü olcak

    YanıtlaSil
  6. admin hata veriyor 1.6 varmı

    YanıtlaSil
  7. hocam denedim lakin Game crash hatası veriyor
    ınvalid sound Target object

    Error parsing field TargetObjectWithSpecialPowerSound'in block
    'MiscAudio'in File 'Data\INI\MiscAudio.ini',line .

    tarzı şeyler yazıyor ve oyunu açmıyor ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edin
    osmanlımodsil.exe yi çalıştırdığımda hepsi normale dönüyor

    YanıtlaSil
  8. linki yeniler misiniz yükleme yapıyorum ama yüklenen bir şey yok Extracting lang/English.big
    en son bu dosya yüklenirken gözüküyor ama onu bile yüklemiyor dosyaların direk kendisi olduğu bir şey yok mu ya

    YanıtlaSil
  9. dostum mod 1.0 versiyon için sanırım 1.06 olanı yokmu?lütfen

    YanıtlaSil
  10. hocam 1.0 versiyonu için sanırım bu mod. 1.06 ile uyumlu osmanlı mod yokmu acaba?

    YanıtlaSil