Bfme 2 Ridder Clan Mod indir (rc clan mod indir)

bfme 2 ridder clan mod
   Bfme 2 Ridder Clan Mod, Bfme 2 için yapılmış en iyi grafikli modlardan biridir. Yeni ırklar, yeni grafikler, yeni kahramanlar...

   Her yönüyle Bfme 2'ye çağ atlatabilecek bu oyunun son olarak 3.00 versiyonu çıktı. Mutlaka denemeniz gereken bir moddur. Bir önceki modu şahsen ben oynamıştım grafikler falan gayet olağan üstü bir güzelliğe sahip ancak ben oynanış ve zevk bakımından pek bir şey değişmediğini düşünmüştüm. Gerçi ben pek oynamadım modu ama grafik bakımından en iyisi bu mod şüphesiz. 3.00 versiyon hakkında pek bilgim olmasa da deneyeceğim. Daha bir güzel olduğunu umuyorum.

   Şahsi fikrim olarak Edain Mod'a yaklaşamaz belki ama ayrı bir yönden bakanlar için çok iyi bir mod olabilir.

   Kolayca indirip kurabilirsiniz. İyi oyunlar dilerim.



NOT: Modu yüklemeniz için oyununuzun versiyonu 1.06 olmalıdır.
Bfme 2 1.06 nasıl yapılır? Öğrenmek için tıklayabilirsiniz.

Ridder Clan Mod Resimleri:

bfme 2 ridder clan mod

bfme 2 ridder clan mod

bfme 2 ridder clan mod

bfme 2 ridder clan mod

bfme 2 ridder clan mod

bfme 2 ridder clan mod

bfme 2 ridder clan mod

bfme 2 ridder clan mod

bfme 2 ridder clan mod

bfme 2 ridder clan mod

bfme 2 ridder clan mod

bfme 2 ridder clan mod

bfme 2 ridder clan mod

bfme 2 ridder clan mod

Yorum Gönder

0 Yorumlar