Bfme 2 Rotwk Edain Mod 4.0 indir

Bfme 2 ROTWK Edain Mod 4.0 DEMO
Bfme 2 Rise of the Witch King için Edain Mod 4.0 Demo kurulumunu size sunuyoruz. (Henüz tam mod çıkmamıştır. Şuan sadece demo var. Gerçeği çıktığında bu başlık altında paylaşacağız)

Edain Mod

Edain Mod 4.0 indirmek için link:

İNDİRMEK İÇİN BURAYA TIKLAYINIZ.

Battle for Middle-Earth 2: Rise of The Witch King ek paketi için yapılan bu mod, Bfme 2'yi 1'e benzetmek amaçlıdır. Bfme 1'de biliyorsunuz 4 ırk vardı, 2'de ise 6 ırk, Edain mod bize daha fazla ırklar sunuyor hem de Bfme 1 modunda. Yani kale vs var. Belirli yerlere bina dikebiliyorsunuz ama gerçekten en kaliteli mod diyebiliriz.

NOT: Kurulumu doğru bir biçimde yapabilmeniz için Bfme 2 oyununuz 1.06 olmalıdır. Buraya tıklayarak yapabilirsiniz. Daha sonra ise ek paket olan "Rise of The Witch-King"i indirip kurmalısınız ve ek paketini kurduktan sonra 2.01'e yükselterek daemon tools ile Rotwk image dosyalarını açmalısınız. Daha sonra modu indirerek "next" butonlarına bastığınızda zaten otomatik kurulur.

Edain Mod 4.0 DEMO Fragmanı:

 

Moddan az da olsa resimlere göz atalım:


Edain Mod

Edain Mod

Edain Mod

Edain Mod

Edain Mod

Edain Mod

Edain Mod

Edain Mod

Edain Mod

Edain Mod

Edain Mod

Edain Mod

Edain Mod

Kafanızda soru işareti kalırsa yorum atarak sorabilirsiniz.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. edain mod kurdum ama sadece gondor rohan mordor ve isengarda var üstelik campaign seçeneği de çıkmıyor yardım gerek :/

    YanıtlaSil
  2. arkadaşlar merhaba dediğinizin aynısı yaptım imagine dosyasını deamon tools ile açmama rağmen moda tıklıyorum cd diyor napabilirim ?

    YanıtlaSil
  3. arkaadaşlar lütfen yardım rise of the withc king image dosyarlını bulamıyorum

    YanıtlaSil
  4. arkdaşlar gondor rohan mordor ısgarend seçenkleri var çünkü 4.0 demo oldundan öyle eğer cüce elf goblinler istiyosanız edain mod 3.8.1 indirin

    YanıtlaSil